Będziemy wykorzystywać Twoje dane zgodnie z zasadami naszej Polityki prywatności w celu odpowiadania na Twoje zapytania i realizacji Twoich próśb, zależnie od naszego uzasadnionego interesu, oraz do wywiązywania się z naszego obowiązku prawnego dotyczącego nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii lub jakością produktu. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityki prywatności

Często zadawane pytania

Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi

Zajrzyj tam najpierw, jeśli masz jakieś pytanie. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, zadzwoń do nas.

Z przyjemnością Ci pomożemy!

rozwin Numer seryjny i numer LOT

Gdzie znajdę numer seryjny mojego glukometru OneTouch®?
Numer seryjny (SN) znajduje się z tyłu glukometru OneTouch® oraz na opakowaniu.
 

Gdzie znajdę numer partii pasków testowych?
Numer partii pasków testowych (LOT) znajduje się na fiolce z paskami testowymi OneTouch® oraz na opakowaniu.
 

Gdzie znajdę numer partii roztworu kontrolnego?
Numer partii roztworu kontrolnego (LOT) znajduje się na fiolce z roztworem kontrolnym OneTouch® oraz na opakowaniu.

rozwin Rejestracja glukometru i gwarancja

Mój glukometr OneTopuch® zepsuł się. Co zrobić?

Jeśli przypuszczasz, że Twój glukometr OneTouch® jest zepsuty, możesz poszukać pomocy na naszej stronie w dziale „Pytania i odpowiedzi” lub skontaktować się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe. Możesz również zwrócić się do swojego lekarza.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.


Zgubiłam/zgubiłem mój glukometr OneTouch®. Co nalezy zrobić?
Jeśli Twój glukometr OneTouch® zginął, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23*.

Możesz również zwrócić się do swojego lekarza. * Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.

rozwin Komunikaty błedów

Mój glukometr OneTouch® nie działa prawidłowo. Co mam zrobić?

Jeśli glukometr OneTouch® nie działa poprawnie, najpierw zapoznaj się z rozdziałem „Rozwiązywanie problemów” w Instrukcji obsługi. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby pomóc Ci go rozwiązać. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.



Mój glukometr wyświetla komunikat o błędzie. Co mam zrobić?

 

Jeśli glukometr OneTouch® nie działa poprawnie, najpierw zapoznaj się z rozdziałem „Rozwiązywanie problemów” w Instrukcji obsługi. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby pomóc Ci go rozwiązać. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.

rozwin Wyniki pomiarów

Wyniki pomiarów cukru we krwi wykonane moim nowym glukometrem OneTouch oraz innym glukometrem różnią się od siebie. Dlaczego?
Nie zalecamy porównywania wyników pomiaru glukozy we krwi wykonanych różnymi glukometrami. Wyniki z różnych glukometrów mogą być różne, ale nie można w ten sposób stwierdzić, czy glukometr prawidłowo działa.

rozwin Paski testowe

Gdzie mogę dostać paski testowe do glukometru OneTouch®?

Paski testowe OneTouch® są sprzedawane oddzielnie w aptekach na terenie kraju. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność pasków testowych, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23* lub zapytaj farmaceutę bądź swojego lekarza

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.



Czy wszystkie paski testowe OneTouch®  mogą być używane do wszystkich glukometrów OneTouch®?

Nie. Paski testowe OneTouch® pasują do konkretnych modeli glukometrów OneTouch®. O tym, które paski testowe pasują do Twojego glukometru OneTouch®, możesz przeczytać na stronach opisujących poszczególne Produkty lub w Instrukcji obsługi. Jeśli nie masz pewności, jakich pasków testowych należy używać, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23* lub ze swoim lekarzem.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.

Czy stare paski testowe będą działać z moim nowym glukometrem?

O tym, które paski testowe pasują do Twojego glukometru OneTouch®, możesz przeczytać na stronach opisujących poszczególne produkty lub w Instrukcji obsługi. Jeśli nie masz pewności, jakich pasków testowych należy używać, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23* lub ze swoim lekarzem.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.

rozwin Roztwór kontrolny

Gdzie mogę dostać roztwór kontrolny do glukometru OneTouch®?

Roztwory kontrolne OneTouch® są sprzedawane oddzielnie w aptekach i nie znajdują się w zestawie z glukometrem. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność roztworów kontrolnych, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23* lub zapytaj farmaceutę bądź swojego lekarza.

* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora

 

Strona stosuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.