Często zadawane pytania
Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi
Zajrzyj tam najpierw, jeśli masz jakieś pytanie. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, zadzwoń do nas.
Z przyjemnością Ci pomożemy!
Numer seryjny i numer LOT
Gdzie znajdę numer seryjny mojego glukometru OneTouch®?
Numer seryjny (SN) znajduje się z tyłu glukometru OneTouch® oraz na opakowaniu.
Gdzie znajdę numer partii pasków testowych?
Numer partii pasków testowych (LOT) znajduje się na fiolce z paskami testowymi OneTouch® oraz na opakowaniu.
Gdzie znajdę numer partii roztworu kontrolnego?
Numer partii roztworu kontrolnego (LOT) znajduje się na fiolce z roztworem kontrolnym OneTouch® oraz na opakowaniu.
Rejestracja glukometru i gwarancja
Jeśli przypuszczasz, że Twój glukometr OneTouch® jest zepsuty, możesz poszukać pomocy na naszej stronie w dziale „Pytania i odpowiedzi” lub skontaktować się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe. Możesz również zwrócić się do swojego lekarza.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Zgubiłam/zgubiłem mój glukometr OneTouch®. Co nalezy zrobić?
Jeśli Twój glukometr OneTouch® zginął, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23*.
Możesz również zwrócić się do swojego lekarza. * Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Komunikaty błedów
Jeśli glukometr OneTouch® nie działa poprawnie, najpierw zapoznaj się z rozdziałem „Rozwiązywanie problemów” w Instrukcji obsługi. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby pomóc Ci go rozwiązać. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Mój glukometr wyświetla komunikat o błędzie. Co mam zrobić?
Jeśli glukometr OneTouch® nie działa poprawnie, najpierw zapoznaj się z rozdziałem „Rozwiązywanie problemów” w Instrukcji obsługi. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23*. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby pomóc Ci go rozwiązać. Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej mieć pod ręką glukometr oraz paski testowe.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Wyniki pomiarów
Nie zalecamy porównywania wyników pomiaru glukozy we krwi wykonanych różnymi glukometrami. Wyniki z różnych glukometrów mogą być różne, ale nie można w ten sposób stwierdzić, czy glukometr prawidłowo działa.
Paski testowe
Paski testowe OneTouch® są sprzedawane oddzielnie w aptekach na terenie kraju. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność pasków testowych, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23* lub zapytaj farmaceutę bądź swojego lekarza
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Czy wszystkie paski testowe OneTouch® mogą być używane do wszystkich glukometrów OneTouch®?
Nie. Paski testowe OneTouch® pasują do konkretnych modeli glukometrów OneTouch®. O tym, które paski testowe pasują do Twojego glukometru OneTouch®, możesz przeczytać na stronach opisujących poszczególne Produkty lub w Instrukcji obsługi. Jeśli nie masz pewności, jakich pasków testowych należy używać, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23* lub ze swoim lekarzem.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Czy stare paski testowe będą działać z moim nowym glukometrem?
O tym, które paski testowe pasują do Twojego glukometru OneTouch®, możesz przeczytać na stronach opisujących poszczególne produkty lub w Instrukcji obsługi. Jeśli nie masz pewności, jakich pasków testowych należy używać, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch®pod numerem 801 23 23 23* lub ze swoim lekarzem.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Roztwór kontrolny
Roztwory kontrolne OneTouch® są sprzedawane oddzielnie w aptekach i nie znajdują się w zestawie z glukometrem. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność roztworów kontrolnych, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta OneTouch® pod numerem 801 23 23 23* lub zapytaj farmaceutę bądź swojego lekarza.
* Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora